DRUŽABNE IGRE in pravila
Mlin je igra za dva igralca.
Na tej povezavi bo računalnik vaš soigralec (nasprotnik).
Če poznate pravila, lahko začnete igrati. Pritisnite "Click to start".
V zgornjem levem vogalu imate 2 gumba. Pritisnite "Options" in izberite težavnostno stopnjo: začetnik, srednje dober igralec, napreden igralec. V kolikor želite da je računalnik prvi na vrsti: v kvadratek zraven teksta "Computer play first", to potrdite z klikom na miško.
Igralne žetone na ploči povlačite s pomojo miške. Z miško kliknete na žeton in ga odvlečete do želenega polja..
Pravila igre Mlin:
Mlin je razvedrilna igra za dva igralca.
Igralni
pripomočki: igralna plošča, 9 belih in 9 črnih daminih igralnih žetonov.
Vsak igralec
dobi po 9 igralnih žetonov enake barve. Beli začne. Igralca izmenično polagata po en
žeton na katerokoli presečišče ali vogal in poskuša zgraditi "mlin" to je
po tri enake barve v vrsto - vodoravno ali navpično.
Če nasprotnik položi svoj žeton v
nasprotnikovo vrsto, mu prepreči, da bi mlin zaprl. Kdor mlin zapre, lahko nasprotniku
vzame žeton z igralne plošče, vendar ne iz nasprotnikovega že zgrajenega mlina.
Ko
igralca odložita vse svoje žetone, jih začneta izmenično premikati. Igralec, ki je na
potezi, lahko premakne le en žeton do sosednjega polja. Tudi sedaj vsak poskuša zgraditi
nov mlin, da bi nasprotniku vzel žeton. Ko igralcu ostanejo samo še trije žetoni, lahko
skoči na katerokoli prazno polje. Zmaga igralec, ki nasprotniku pobere 7 žetonov - vse
razen dveh.
Pravila igre, vir: 209.85.129.132/search?q=cache:mkh9CjVlEP...
Področje delovanja: povsod
Remi je družabna igra s kartami, primerna za starejše otroke. Zaradi velikega števila kart, ki jih mora igralec držati v rokah (14, oz. 15 kart), ni primerna za mlajše otroke. Cilj igre Remi je čim prej znebiti se vseh svojih kart (v rokah).
Pri igranju Remija uporabimo en igralni komplet kart (52 karte), in ta zadostuje za igro (2-3 igralcev). Če igrajo Remi 4 ali več igralcev, uporabimo 2 igralna kompleta kart. Vsak igralec v igri dobi 14 kart. Tisti, ki je prvi na vrsti, pa jih dobi 15. Cilj igre je čim prej znebiti se vseh svojih kart s tako imenovanim odprtjem in oz. ali z dodajanjem kart po mizi bodisi drugim igralcem bodisi na skupen kup za odlaganje kart (kup vidnih, odvrženih kart).
Odprtje in pravila igre:
Igralec se lahko odpre na dva načina: sestaviti mora bodisi barvno lestvico SKALA (vsaj tri zaporedne karte iste barve, npr. Fant(J), Dama (D), Kralj (K)), bodisi TRIS (vsaj tri karte istega ranga, npr. dame D, D, D v srcu, kari in križu).
V kolikor se želi igralec odpreti, mora skupen znesek teh kart znašati 51 točk.. Igralec lahko karte dodaja v odprte karte drugih igralcev šele, ko je sam odprt.
Začetek igre:
Prvi igralec najprej kupi karto (iz kupa narobe obrnjenih kart vzame igralec karto s tega kupa, samo če nima dovolj za odprtje) in jo vrže na kup (ki ga imenujemo kup vidnih, odvrženih kart), naslednji igralec kupi karto bodisi s kupa narobe obrnjenih kart ali pa s kupa odvrženih kart (iz tega kupa, lahko vzame karto, samo če se namerava takoj odpret), nato karto vrže na kup in tako naprej. Kdor se prvi znebi vseh igralnih kart z odprtjem, je zmagovalec.
Točkovanje, oz. vrednost kart:
Številke na kartah so vredne toliko točk, kot znaša številka na karti (dvojka je vredna 2 točki, trojka 3 točke, petka je vredna 5 točk).
Karte s podobami (Fant, Dama, Kralj), so vredne vsaka 10 točk. As (A) je vreden 10 ali 11 točk, ali eno točko, odvisno od posamezne igre. V kolikor v igro Remi vključimo jokerje, je vsak joker vreden 20 točk (v kolikor nam ostane v rokah, oz. če ga ne vržemo), drugače pa joker menja (je vreden) karto, ki nam manjka.
TOČKE in seštevanje le-teh:
V kolikor ostanemo zaprti: +100
V kolikor smo se odprli: seštevek kart
Zmaga: -20
V primeru zmage na način da položimo karte, v enem krogu, z dodajanjem soigralcem: -50
V kolikor smo položili karte, brez dodajanja in menjanja kart: - 100
Vsi ostali pišejo dvojno koliko že znaša dvojni seštevek vseh kart.
Na tej spletni povezavi najdete pravila igre ENKA.
Enka je družabna igra za 2 ali več igralcev, ki se igra s posebnimi za to prilagojenimi kartami.
Področje delovanja: povsod
Tablič ali Tač je igra s kartami, za dva ali več igralcev. Igra je primerna za otroke, ki obvladajo seštevanje do 15. Tablič je poučna igra za otroke, saj z njo utrdijo znanje seštevanja in logičnega razmišljanja.
Pravila igre:
Zmagovalec je tisti, ki zbere več kot 100 točk. Točke se zbirajo s
pobiranjem čim močnejših kart s talona.
Vrednost kart, s pomočjo katerih pobiramo karte s
talona:
Karte: od 2-10. Številke na kartah so vredne toliko točk, kot znaša
številka na karti (dvojka je vredna 2 točki, petka je vredna 5 točk itn.)
Ni razlike med kartami različnih barv.
Karte s talona se lahko poberejo s karto, ki predstavlja seštevek
vrednosti pobranih kart: Tako npr. s kraljem (K) lahko poberemo naslednje karte
na talonu (npr. 10+4 ali 9+4+1 (as je v tem primeru vreden eno točko). Tudi z
eno samo karto lahko poberemo karto s talona (npr. z 10 poberemo 10). V kolikor
imamo v talonu več kart, in je seštevek vseh teh kart vrednost ene same karte,
lahko igralec z eno samo karto kupi vse karte s talona (npr. na talonu so
naslednje karte: 3, 4 in
5 ter AS je to 3+4+5+1 (as) = 11
in lahko z damo poberemo vse karte na talonu). Če
igralec pobere vse karte talona, dobi 1 točko (in se mu piše TABLA).
Točkovanje oz. vrednost kart:
Ostale karte ne prinašajo točke pri nošenju. Če igralec pobere cel talon
(karte na mizi, čeprav je ena sama karta na talonu) dobi 1 točko (to je tako
imenovana TABLA, od kod najverjetneje izvira ime »Tablič«).
Igralec, ki je pobral največ kart (v enem deljenju), dobi 3 točke.
by t.h.f.
Pri igranju uporabimo en igralni komplet
kart. Če v igri sodelujejo 4 igralci in se igra z enim kompletom kart pomeni da
se bodo karte delile dvakrat. Vsak igralec dobi 6 kart. Prve štiri karte se
dajejo na talon. Delitelji se menjajo vsak krog.
J (fant): 12 točk
Q (dama): 13 točk
K (kralj): 14 točk
A (as) ima dvojno vrednost: 1 ali 11, odvisno od tega kar igralcu bolj ustreza.
Točke prinašajo karte, ki jih je igralec vzel s talona ter karte s katerim je
»odnesel« karte iz talona. Točkovanje pri kartah (ki so vzete s talona):
2 točki: 10 karo
1 točka: ostale 10-tke, vsi J (fant), Q (dama), K (kralj), A (as) i 2 križ.
Področje delovanja: povsod
JAMB je družabna igra s kockami za 2 ali več igralcev.
Za igro potrebujete 5 kock, listek s tablico za vpis rezultatov in
kozarec za metanje kock (kozarec ni pogoj).
Cilj: doseči čim večje število točk, ki jih zbiramo v štirih kolonah in na koncu seštejemo.
PRAVILA IGRE JAMB OZ. NAVODILO ZA IGRO:
Število igralcev je neomejeno. Tablica (listek) za vpis rezultatov vsebuje 4 stolpce.
Prvi stolpec: puščica navzdol, dovoljuje pisanje rezultatov samo od zgoraj proti dol, kar pomeni da mora igralec vpisati najprej enojke, potem dvojke in tako po vrsti.
Drugi stolpec: puščica navzgor, dovoljuje pisanje od dna tablice proti vrhu, oz. najprej YAMB, potem POKER in tako po vrsti proti vrhu. (Če želi igralec začeti izpolnjevati te stolpce, a rezultata ni dosegel (npr. Yamb), lahko prečrta to polje (in seveda ostane polje prazno, brez rezultata)...
Tretji stolpec: puščica v obe smeri pomeni, da ni nobenih omejitev v vrstnem redu pisanja rezultatov. Lahko se vpisujejo rezultati vrženih kock, v ta stolpec, po želji in potrebi.
Četrti stolpec: NAPOVED (ime stolpca), če želi igralec v ta stolpec vpisovati rezultate, MORA po prvem metanju kock najaviti neko od kombinacij za katero misli, da bi se lahko izpolnila. Svojo NAPOVED (na glas, da jo slišijo vsi igralci), oz. odločitev, ne more menjati v naslednja 2 meta. Če se njegova NAPOVED, ni izpolnila, mora prečrtati eno, katerokoli polje.
Vsak igralec ima pravico metati kocko trikrat.
Če npr. po prvem metanju igralec vrže kombinacijo: 3, 3, 3, 4, 6 in vidi, da bi lahko dosegel kombinacijo trojk, potem umakne trojke na stran, ostale kocke pa vrača nazaj v kozarec in nadaljuje metanje. Če sedaj dobi 5, 5 je to "Full" in lahko vpiše rezultat v polje "Full", ali pa v polje »trojke« vpiše kombinacijo trojk (zaradi 3, 3, 3, v prvem metanju) ali kombinacijo "dva para" 5, 5, + 3, 3.
Igralec lahko menja svojo odločitev v teku metanja, SAMO če se NI odločil za "napoved".
Igra je končana, ko so vsa polja izpolnjena: z rezultati ali prečrtanimi polji (če igralec ni dobil kombinacije, ali če nima kam vpisati rezultat ali pa ker je že prej zapolnil polje, se mora enemu od prostih polj (za vpisovanje rezultatov) odpovedati tako, da ga prečrta.
Zmagovalec je tisti igralec, ki je uspel zbrati največje število točk. Točke (številke) se seštevajo v rdeča polj, najprej po skupinah vse do končnega rezultata.
Obrazložitev in vrednosti:
Prvi del stolpca (od 1-6 ): če je seštevek stolpca 60, ali več, se prišteje še nagradni bonus +30 točk (v rdeče polje).
Max (maksimum): največji seštevek vrženih kock (z metanjem kock se v treh metih poskuša dobiti čim višji seštevek točk).
Min (minimum): najmanjši seštevek vrženih kock (z metanjem kock se v treh metih poskuša dobiti čim nižji seštevek točk).
Razlika med Max in Min (rdeče polje) se množi z vrednostjo v polju enk (velja za vse stolpce).
SKALA majhna: 1, 2, 3, 4, 5. Seštevek je 15+ bonus 30
SKALA velika: 2, 3, 4, 5, 6. Seštevek je 20+ bonus 30
FULL: 2 enaki+3 enake. Seštevek vrednosti + bonus 30
POKER: 4 enake kocke. Seštevek vrednosti + bonus 40
YAMB: 5 enakih kock. Seštevek vrednosti + 50
Ugani oglas! je družinska igra, ki jo lahko igrate vedno in povsod - ko spremljate televizijski program.
Vsakič ko se kakršna koli oddaja, film, serija prekine zaradi TV oglasov se vaša igra: Ugani oglas - začne.
CILJ: potrebno je čim prej pepoznati TV oglas (npr. Argeta, Čokolino, Simobil, Persil, Vanish).
Kdor prvi prepozna oglas, osvoji eno točko.
Zmagovalec je tisti ki nabere največ točk.
Zelo zabavna družinska igra za vse pred TV zasloni ter za urjenje spomina.
Pripravil Zavod Otrokoskop, by thf
V posebni sobi, ki je namenjena samo igranju, se zbirajo privrženci različnih iger. Vsak dan od štirih popoldne do večera je v trgovini možnost, da sami preizkusite razne igre! Prirejajo tudi različna tekmovanja, manjše turnirje in demonstracije.
Na spletnih straneh ponujajo informacije o turnirjih, posebnih dnevih, o testiranju družabnih iger in mnogo več. Seveda je preko spleta možen nakup, saj je to, tudi, spletna trgovina.
Igra križemkražem se v Sloveniji igra turnirsko že deseto leto (od leta 1993). Ta zanimiva igra v sestavljanju besed iz naključno izbranih črk, polna kombinatorike in taktičnih odtenkov, v zadnjem času pridobiva vse več privržencev širom Slovenije.
V pravilih se igra zgleduje po hrvaški kvizovki, nekoliko manj po scrabblu.
Društvo je pobudnik nastajanja križem kražemskih krožkov na osnovnih šolah.
Na spletni strani najdete tudi pravila igre ter se seznanite z njim, objavljen je tudi pravilnik o tekmovanjih.
V primeru, da hočete postati član društva izpolnite obrazec, ki se skriva v predelu "postanite član".
Če hočete kupiti komplet igre križemkražem kliknite na polje "naročilo kompleta" ter izpolnite obrazec.
Igranje šaha preko spleta-play chess online je spletni portal za vse ljubitelje te miselne igre. Če nimate
soigralca, ali je nekje daleč (lahko se dogovorita z njim, oz. z njo, in v določeni uri se priklopite in odigrate igro) ga na tem spletnem portalu zlahka najdete.
Namreč vedno je nekdo online (priklopljen) in pripravljen za partijo šaha.
Stran je v angleškem jeziku.
Playchess.com vam omogoča igranje šaha z uporabo interneta. Seveda je dobro, če imate širokopasovno povezavo (ADSL, kabelski internet), saj takrat postane igranje šaha praktično brezplačno. Igranje na Playchessu je v osnovi zastonj, če pa hočete izkoristiti vse možnosti, ki vam jih ponuja, lahko naročite serijsko številko. Na voljo je kao zastonj verzija-ampak ni več neomejena (velja nekaj tednov). Vseeno pa lahko v tem času preizkusite kako program deluje in mogoče pozneje naročite serijsko številko (lahko pa se začasno ponovno prijavite pod drugim uporabniškim imenom).
Kratka navodila kako se prijavite najdete tukaj: SD Butoraj
vir:http://www.sdbutoraj.presenthost.net/playchess.htm